مزایای شگفت‌ انگیز سرمایه‌ گذاری در سلمان‌ شهر

21 دی 1401
0 دیدگاه
سلمان‌ شهر 5646587465415312

اگر بخواهیم برای شما توضیحاتی در خصوص سلمان شهر دهیم و به‌ صورت کلی یک شناخت مختصری نسبت به این شهر و جاذبه های آن بیان کنیم باید گفت که این بخش نام‌های دیگری هم دارد که به‌ عنوان مثال متل قو از نام های معروف این قسمت است که جزء نام‌ های قدیمی این بخش از شهرستان عباس‌ آباد است که در سال‌ های اخیر با نام سلمان‌ شهر معرفی شد و عموم مردم این شهر را به این اسم می‌ شناسند.

شاید سوال پیش بیاید که شهر سلمان شهر، چطور این قدر معروف و از عباس‌آباد جدا شد. بزرگ ترین دلیل این اتفاق، وجود جاذبه ها و زیبایی های فوق العاده ای است که در این شهر شمالی وجود دارد علاوه بر این اقامت گاهایی در قالب ویلا در این شهر وجود دارد که هر کدام مسیر را برای تفریح هر چه بهتر هموار می کنند.از آنجایی که سلمان شهر در نزدیکی شهر چالوس است پس از زیبایی های آن بی نصیب نبوده و توجه بسیاری را به خود جذب نموده است. خرید ویلا در چالوس با توجه به نزدیکی به زیبایی های سلمان شهر و جاذبه های خیره کننده نظیر متل قو سبب شده است که این شهر رواج یابد.

درخشش متل قو،ستاره معروف مازندران
درخشش متل قو، ستاره معروف مازندران

سواحل سلمان شهر

هر قدم آن جلوه و تازگی خاصی دارد ساحل ماسه‌ای زیبایی که در سلمان شهر وجود دارد، مشتاقان زیادی را به سمت سواحل جهت دیدن دعوت می کند؛ سواحلی که برای انجام دادن ورزش هایی نظیر فوتبال یا موتورسواری، موتورهای چهار چرخ، دور زدن در کنار ساحل بر روی ماسه‌ های شنی کنار ساحل یک تفریح جذاب است. در طول سفر و یک خاطره به‌ یاد ماندنی محسوب می شود.

ویو برج های متل قو با ساحل شنی سلمانشهر
ویو برج های متل قو با ساحل شنی سلمانشهر

جنگل های سلمانشهر

این منطقه دارای جنگل‌ های انبوهی بوده  از جمله جنگل تیلاکنار که سرسبز و در دل این جنگل دریاچه ای زیبا وجود دارد که اطراف این دریاچه سرسبز ودارای یک فضای باز می‌ باشد. اطراف این دریاچه پر از شالیزارهای برنج بوده و دیگر زمین های منطقه به کشت چای اختصاص داده شده است.

وقتی هر مسافری بار سفر می‌ بندد مقصد خود را از قبل در نظر گرفته است، هنگامی که مقصد اکثر مسافران مازندران  و سپس متل قو باشد، اگر مسافرانی که برای سفر به این شهر و حتی دیگر جاهای دیدنی هین استان می آیند؛ ممکن است تمام وسایل مورد نیاز خود را با خود بردارند ولی باید حتماً جایی برای اقامت داشته باشند، همین مورد باعث شد که سرمایه‌گذاران وارد کار شده و در این شهر آپارتمان‌ هایی خریداری کرده‌اند که این آپارتمان‌ها مجهز و ای تمام‌ و کمال در اختیار مسافران و توریست‌ ها قرار می‌ دهند که این مسافران بتوانند به‌ طور کامل استراحت خود را در آپارتمان‌ ها انجام دهند و بتوانند حداقل یک روز از زیبایی‌های اطراف دریاچه و جنگل یک روز در سواحل این شهر زیبا ساحلی حضور داشته باشند.

دریاچه ای بکر در دل جنگل تیلاکنار سلمانشهر
دریاچه ای بکر در دل جنگل تیلاکنار سلمانشهر

روستای اسب چین_ سلمان‌ شهر

یکی دیگر از جاهای دیدنی، توریستی که گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌ کنند؛ روستای اسب چین در سلمان شهر است. این روستا با داشتن آبشارها و دریاچه زیبا سالانه بسیاری از مسافران را جذب خود میکنند. البته زمانی‌ که آب این رودخانه به محل اصلی می‌ رسد در این منطقه قایق سواری هم رونق دارد.  مسافران که به این منطقه می‌ آیند حتماً یک دور قایق سواری بر روی رودخانه در دل سبزه و جنگل با انبوه درختان سر به فلک زده را تجربه می‌ کنند و در دفتر خاطرات خود زیبایی ها و احساسات به دست آمده از این همه زیبایی را می نویسند.

روستای اسب چین_ سلمان‌ شهر

زمانی‌ که آب این رودخانه به محل اصلی می‌ رسد در این منطقه قایق سواری هم رونق دارد. 

آبشار خروشان در گوشه دنج روستای اسب چین سلمانشهر
آبشار خروشان در گوشه دنج روستای اسب چین سلمانشهر

غار آبی دانیال سلمان شهر

همه مسافران دوست دارند هنگام سفر به سلمان شهر حتما، از غار آبی موجود در این منطقه دیدن کنند و از زیبایی‌های این غار بهره ببرند. این غار جزء بزرگ‌ ترین غارهای آبی ایران نامیده شده‌ است. چشم‌اندازی که این غار داشته به این صورت است که  در ورودی این غار حوضچه آبی وجود دارد که شما می‌ توانید با یک آب‌ تنی در این حوضچه سفر خود را لذت‌ بخش‌ تر کنید.  علاوه بر این در این غار، پرندگانی وجود دارند که وقتی انسان ها به این غار وارد می‌شوند سروصدای عجیبی راه می‌ اندازند و شما شاید نتوانید به‌طور کامل وارد این غار شوید. این غار چیزی حدود دو هزار و دویست متر و یا بیشتر طول دارد و نسیم  خنکی درون غار حس می‌ شود.از موارد عجیب این غار به این صورت است که، در تمامی سال، دما به یک اندازه است و چه در طول سرما زمستان و گرمای تابستان، دمای غار به بالاتر از بیست و پنج درجه و یا زیر بیست درجه نمی‌ رسد و دمای آب رودخانه که در غار وجود دارد هم همیشه یکنواخت و در هجده درجه است.

غار آبی دانیال سلمان شهر

در تمامی سال، دما به یک اندازه است و چه در طول سرما زمستان و گرمای تابستان، دمای غار به بالاتر از بیست و پنج درجه و یا زیر بیست درجه نمی‌ رسد و دمای آب رودخانه که در غار وجود دارد هم همیشه یکنواخت و در هجده درجه است.

قندیل های آویزان در گوشه کنار غار مخوف دانیال
قندیل های آویزان در گوشه کنار غار مخوف دانیال

رستوران های سلمان شهر

در سلمان‌ شهر رستوران‌ های شیک و مدرنی وجود دارد که شما می‌ توانید از جلوه‌ های این رستوران برای گذراندن یک ناهار یا شام استفاده کنید؛ البته در همان رستوران‌ ها هم قسمتی وجود دارد که به‌ طور سنتی قرار دارد و آن‌ ها که مشتاق سنت عامیانه هستند و غذاهای سنتی و سبک نشستن بر روی تخت‌ ها در میان آب و رودخانه، برای آن ها هیجان انگیز خواهد بود. شما می‌ توانید از هر دو سبک استفاده لازم را ببرید،  بستگی به سلیقه و نظر مسافران دارد و هر نمونه که شما خواستید در این رستوران‌ها وجود دارد. همه این امکانات موقعیت عالی برای سرمایه گذاری در سلمان شهر به حساب می آید.

رستوران های دنج سلمان شهر
رستوران های دنج سلمان شهر

اجاره و رهن ویلا در سلمان شهر

برای اقامت در سلمان‌شهر شما می‌ توانید از ویلاهایی که برای رهن و اجاره قرار داده‌ استفاده کنید؛ این ویلاها در بخش هایی قرار گرفته که مناطق دیدنی زیاد و چشم‌ انداز زیبایی به روی طبیعت و دیگر جاذبه‌ های دیدنی سلمان‌ شهر دارند؛ چشم اندازی که رو به دریا و سواحل زیبای این منطقه است و مشتاقان خود را به این ویلاها زیاد کرده‌ است.

آپارتمان‌ هایی هم در همین حوالی وجود دارد که شما می‌ توانید برای چند روز آن‌ ها را رهن و یا اجاره نمایید تا بتوانید به‌ طور کامل از دیدنی‌ های سلمان‌ شهر استفاده کنید. البته، اگر شما بخواهید که ویلا و یا آپارتمانی در آن منطقه خریداری نمایید که خود صاحب یک ویلا باشید و نخواهید در طول سفر و سال‌ ها که به این منطقه سفر می‌ کنید، دنبال رهن ویلا و یا کلبه باشید. آپارتمان‌ هایی هم هستند که آن‌ ها را به فروش می‌ گذارند و شما می‌ توانید از این نمونه ویلاها دیدن نمایید و سپس آن‌ ها را خریداری کنید.

ارسال دیدگاه