شهرک دریابیشه | مشخصات + امکانات شهرک

15 شهریور 1402
0 دیدگاه
کاخ ویلا نما رومی با محوطه سنگ فرش شده و سرسبز در شهرک دریابیشه 452412

شهرک دریابیشه یکی از برجسته‌ترین و باستانی‌ترین شهرهای استان مازندران است، که در نزدیکی مناطق نوشهر و رویان واقع شده است. این منطقه به دلیل شرایط و امکانات منحصربه‌فرد، در رده مناطق معتبر و مشهور قرار دارد و جزء مکان‌های مشهوری محسوب می‌شود که برای خرید ویلا در شمال برای مشتریان بهترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهد.
با توجه به اهمیت این شهرک در این منطقه و نقش برجسته‌ای که در جذب خریداران ویلا در مازندران دارد، قصد داریم در این مقاله به صورت کامل به بررسی این شهرک پرداخته و در مورد مواردی مانند امنیت و حریم خصوصی و همچنین تأمین امکانات برای ساکنان آن توضیحاتی ارائه دهیم. بدون شک، اگر به دنبال خرید ویلاهای زیبا و لوکس هستید، سرمایه‌گذاری در شهرک دریابیشه یک انتخاب باارزش می‌باشد.

معرفی شهرک دریابیشه

شهرک دریابیشه، از شهرک های مازندران ، با موقعیت خود در محدوده ای بین رویان و منطقه نوشهر، به عنوان یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق این منطقه شناخته می‌شود. ایجاد شهرک ویلایی دریابیشه به سال 1351 بازمی‌گردد و با ارتفاع 80 هکتار از زمین، بخشی از آن برای ایجاد ساحل اختصاصی به مساحت حدود 12000 متر به همراه زیرگذر مختص مالکان طراحی شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود شهرک دریابیشه به عنوان یک شهرک ویلایی منحصر به فرد شناخته شده و متمایز شود.
در این شهرک، تقریباً 15 هکتار از کل مساحت به مشاعات جنگلی و ساحلی اختصاص داده شده است. برای مشاهده گزینه‌های خرید ویلا در این شهرک، کافیست حدود 10 کیلومتر را از جاده رویان به سمت نوشهر سفر کنید و در کنار جاده اصلی، شهرک ویلایی دریابیشه را به سادگی شناسایی کنید.
مهمترین نکته‌ای که در خرید ویلا در این شهرک باید در نظر داشته باشید، مربوط به متراژ زمین و قواره‌های ساختمانی آن است. اغلب قواره‌های زمین در این شهرک به متراژ 1000 متری می‌باشند.
شهرک دریابیشه دارای تعداد 470 قطعه تفکیکی است و بیش از 380 تا 390 واحد ساختمانی ویلایی در آن ساخته شده است. تمام مراحل مرتبط با ساخت و ساز و مجوزهای اداری مرتبط با ساکنین شهرک در شهر نوشهر پیگیری می‌شود. در این شهرک، سند ویلاها به صورت شش دانگ صورت می‌گیرد که این موضوع یک امتیاز عالی برای اشخاصی است که به دنبال خرید ویلا با سند تک برگ می‌باشند.

  • مساحت ساحل اختصاصی شهرک دریابیشه: 12000 متر
  • مساحت مشاعات جنگلی شهرک دریابیشه: 15 هکتار
  • تعداد واحد ساختمانی ویلایی در شهرک دریا بیشه: 380 تا 390
ورودی شهرک دریابیشه 5241524
ورودی شهرک دریابیشه محلی پر از آرامش

مشخصات ویلاهای شهرک دریابیشه

شهرک دریابیشه با قواره‌های زمین وسیع خود، امکان ایجاد ویلاهای با حیاط‌های بزرگ و نمایی زیبا را فراهم نموده است. این خاصیت منجر به ظاهری زیبا و جذاب برای ویلاهای ساخته‌شده در این شهرک می‌شود. مقررات ساخت و ساز ویلاها در این منطقه به‌گونه‌ای تعیین شده است که ارتفاع ساختمان حداکثر 5.9 متر و سطح اشغال تا 35 درصد از مساحت زمین مجاز است.

برای ساخت و ساز ویلا یا پروژه‌های ویلای شخصی در این شهرک ویلایی، نیاز است که با هماهنگی با مهندسان، نقشه‌های ساختمانی تهیه و تحویل داده شود. پس از تایید مراحل ساخت و ساز، اجرای پروژه‌ها آغاز می‌شود.

در شهرک دریابیشه، محدودیت ساخت ویلا تا حداکثر دوبلکس است. ساختمان‌ها در این شهرک به سبک مدرن با عناصری از معماری رومی ساخته می‌شوند. بعضی از ویلاها به سبک فلت یا همکف ساخته می‌شوند. ویلای‌های قدیمی‌تر نیز در این منطقه یافت می‌شوند که به سبک فلت ساخته شده‌اند.

بیشتر ویلاها در شهرک دریابیشه به سبک مدرن طراحی شده‌اند. این ویلاها با مساحت قواره زمین از 700 تا 1000 متر واحد، زیبایی خاصی دارند. اگر به دنبال خرید ویلا با طبیعت زیبا و دلنشین هستید، دریابیشه گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

  • مساحت قواره های زمین شهرک دریابیشه: 700 تا 1000
  • نمای ساختمان های شهرک دریابیشه: سبک مدرن با معماری رومی، سبک فلت
ویلا مدرن نما رومی بامحوطه سنگ فرش شده و سرسبز با مجسمه ی فرشته در وسط حوض 684654185
ویلا مدرن نما رومی

امنیت شهرک دریابیشه

شهرک دریابیشه در مازندران یک شهرک ویلایی منحصر به فرد با امکانات بی‌نظیر است. امنیت و حریم خصوصی از جمله مواردی است که در این شهرک به شکل ویژه‌ای تداوم دارد. از دو جهت می‌توان به امنیت دریابیشه نگاه کرد. در ابتدا، ورود و خروج خودروها از شهرک از طریق درب ورودی با نگهبانی مجهز کنترل می‌شود.

هر خودروی وارد یا خارج شده از درب ورودی شهرک توسط سیستم ثبت اطلاعات شناسایی شود. مالکان ویلاها در این شهرک تقریباً شناخته‌شده‌اند و نگهبانان به طور معمول آن‌ها را می‌شناسند. اگر مهمانانی قصد ورود یا خروج داشته باشند، با هماهنگی با مالک ویلا و اطلاعات تلفنی، این فرآیند انجام می‌شود.

امنیت دریابیشه از طریق سیستم دوربین‌های مداربسته 24 ساعته و نگهبانان حرفه‌ای تامین می‌شود. در سه شیفت کاری 24/7، نگهبانان در تمامی نقاط شهرک مشغول حفظ امنیت و نظم هستند. این تلاش‌ها باعث ایجاد محیطی امن و آرام برای ساکنین محترم شهرک دریابیشه می‌شود.

اگر به دنبال خرید ویلا در منطقه‌ای با امنیت بالا و حریم خصوصی آرامش‌بخش هستید، دریابیشه گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد. این شهرک در سمت کوهستان البرز و دریای خزر قرار گرفته است، و همچنین مجاورت با مناطق صنعتی یا کشاورزی ندارد. در نتیجه، شما می‌توانید در محیطی طبیعی و دلپذیر با اطمینان خاطر به سکونت پایدار در شهرک دریابیشه بپردازید. این منطقه تنها شهرک ویلایی است که از پوشش گیاهی طبیعی جنگلی برخوردار است، این عامل نیز به تجربه زندگی در طبیعت نزدیک و خاصیت بی‌نظیر این منطقه افزوده است.

روش های برقراری امنیت شهرک دریا بیشه:

  • شناسایی ورود و خروج ماشین ها
  • ورود و خروج مهمان ها با اطلاع مالک ویلاها و اطلاعات تلفنی
  • دوربین مداربسته و سه شیفت نگهبانی
سر در ورودی شهرک دریابیشه 44
نگهبانی 24 ساعته ورودی شهرک دریابیشه برای امنیت ساکنین

محوطه سازی شهرک دریابیشه

شهرک ویلایی دریابیشه با فضای سبز و محوطه‌سازی منحصر به فرد، به یکی از خاص‌ترین و مورد علاقه‌ترین شهرک‌های ویلایی در مازندران تبدیل شده است. این شهرک با پوشش طبیعی جنگلی خود، به علاوه درختان قدیمی و کهنسال، دنیایی از زیبایی را ایجاد کرده است. طراحی و کاشت گل‌ها و گیاهان در سطوح مختلف شهرک، به ویژگی منحصر به فرد این محل افزوده‌اند. تلاش‌های پیوسته برای حفظ و نگهداری از این فضای سبز هر ساله به اجرا درآمده و شهرک را زیباتر می‌سازد.

با توجه به محوطه‌سازی بی‌نظیر در این شهرک، نمای ویلاهای مدرن و کلاسیک به یک ظاهر زیبا و دلنشین تبدیل شده است. محل واقعیت شهرک، میان دریا و جنگل، باعث شده آب و هوای مطبوعی را تجربه کنید. تصاویر شهرک ویلایی دریابیشه نیز توانایی‌ دارند که شما را به تمایل به زندگی در این مکان فرا می‌خوانند.

محوطه سنگ فرش شده و سرسبز شهرک دریابیشه5131
فضای سبز شهرک دریابیشه برای رفاه ساکنان شهرک

امکانات شهرک دریابیشه

شهرک ویلایی دریابیشه با دارا بودن حدود ۱۲ هزار متر ساحل اختصاصی، انتخابی بسیار مناسب برای تفریحات ساحلی می‌باشد. این امکان را به شما می‌دهد که لذت قدم زدن در ساحل را تجربه کنید و از هوای منحصر به فرد دریا بهره‌برده و شادی کنید.

فضاهای تفریحی در شهرک دریابیشه شامل زمین‌های بازی، زمین چمن فوتبال و یک رستوران اختصاصی در ساحل می‌شود. این امکانات باعث می‌شوند که ساکنین این شهرک به تفریحات متنوع و سرگرمی‌های مختلف در داخل شهرک دسترسی داشته باشند. همچنین، وجود 3 چاه عمیق جهت آبیاری کل شهرک نیز نشان از مدیریت مناسب منابع آبی در این منطقه دارد.

بخشی از فضای شهرک دریابیشه به پارک و فضای سبز اختصاص داده شده است که مساحت آن حدود ۶۰۰۰ متر است. این فضاها با طراحی مناسب و اجرایی زیبا، به ساکنین امکاناتی برای استراحت و تفریح در محیط‌های طبیعی را فراهم می‌کنند.

از لحاظ امنیت، تمام این فضاها و مناطق شهرک از طریق سیستم‌های مداربسته کنترل می‌شوند. این تدابیر امنیتی به ساکنین اعتماد و آرامش در محیط زندگی‌شان را می‌بخشد. علاوه بر این، خدمات گسترده‌ای در زمینه‌های فنی، تعمیرات و نگهداری، خدمات پزشکی و درمانی، محوطه سازی و امنیت شخصی ویلاها در نظر گرفته شده است.

امکانات شهرک دریابیشه:

  • کادر نگهبانی ۲۴ ساعته در سه شیفت
  • محوطه سازی با پوشش گیاهی طبیعی جنگلی
  • فضای سبز
  •  ساحل اختصاصی
  • زمین والیبال، بسکتبال و تنیس روی میز
  • پارک مخصوص کودک و خردسالان
  • سیستم امنیتی و دوربین‌های مداربسته
  • دارای اساسنامه برای هزینه‌های سالیانه داخل شهرک
  • دسترسی آسان به ساحل اختصاصی و جنگل
  •  تفریحات دریایی مانند قایق سواری و جت اسکی
  • رستوران و کافی شاپ اختصاصی در ساحل
  • دارای ۳ عدد چاه عمیق برای آبیاری شهرک
  • خدمات پزشکی و درمانی
  • محوطه مخصوص پیاده‌روی
  • کنتور برق، آب و گاز اختصاصی
محوطه سرسبز ویلا و ساحل اختصاصی در اطراف ویلا
ویو رو به ساحل اختصاصی به مساحت 12000 متر در ویلاهای شهرک دریابیشه

قیمت خرید ویلا در شهرک دریابیشه

برای اطمینان از قیمت خرید ویلا در شهرک ویلایی دریابیشه، ارتباط با مشاوران املاک ضروری است. این مشاوران با تخصص خود، به شما کمک خواهند کرد تا با توجه به محدوده بودجه مالی خود، بهترین گزینه‌ها را بررسی کنید.

یک نکته حیاتی در خرید و فروش ویلا در این شهرک، مشخصات ساکنان آینده است. به دلیل اهمیت و شهرت شهرک دریابیشه، مراقبت دقیقی در انتخاب ساکنان اجرا می‌شود. افرادی که قصد سکونت در اینجا دارند، تحت بررسی‌های دقیقی قرار می‌گیرند. این اقدام به منظور حفظ اعتبار و ارتقاء ارتباطات مثبت با جامعه محلی انجام می‌شود.

عملیات خرید و فروش ویلا در شهرک دریابیشه، با توجه به نیازها و توانایی مالی مشتریان انجام می‌شود. در این فرآیند، مشاوران املاک نقش اساسی دارند. آن‌ها شما را به مناطق مختلف شهرک هدایت کرده و ویلاها را به شما معرفی می‌کنند. اگر بودجه مالی شما مناسب باشد، مراحل خرید آغاز می‌شود؛ در غیر این صورت، انتخاب‌های دیگری را در مناطق خارج از شهرک مطالعه کنید.

در نهایت، همکاری با مشاوران املاک و بررسی گزینه‌های موجود، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم را برای خرید ویلا در شهرک دریابیشه، با توجه به نیازها و محدودیت‌های مالی خود، بگیرید.

ویلا مدرن با نمای سفید قهوه ای و محوطه سنگ فرش شده و سرسبز در شهرک دریابیشه 4254
تصویری از ویلا مدرن با نمای سفید قهوه ای در شهرک دریابیشه

اطلاعات اجمالی از شهرک دریابیشه

  • هر ساله، شهرک ویلایی دریابیشه مبالغ متغیری را از مالکان ویلاها به عنوان شارژ شهرک جمع‌آوری می‌کند. این هزینه‌ها برای تامین هزینه‌های محوطه‌سازی، خدمات و تعمیرات مختلف در شهرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • در شهرک دریابیشه، موتورهای چهار چرخ می‌توانند در داخل شهرک حرکت کنند، اما سرعت آن‌ها نباید از حد مجاز تعیین‌شده تجاوز کند. در غیر این صورت، وسیله نقلیه ممکن است توقیف شود.
  • رستوران و کافه ساحلی موجود در شهرک، محیطی آرام و دلنشین را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند تا لحظاتی شاد و تفریحی را در کنار دریا تجربه کنند. این مکان مناسبی برای برگزاری جشن‌ها، مراسم‌ها و تجمع‌های خانوادگی یا گروهی نیز محسوب می‌شود.
  • سندهای ویلاها در شهرک دریابیشه به نام سند شاهنشاهی معروف هستند، که نمایانگر اهمیت و شهرت این منطقه و شهرک در طول زمان می‌باشد. این سند به عنوان نمادی از تاریخچه و اعتبار شهرک برای مالکان و ساکنان محیط زندگیشان محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه