در نوشهر ویلا جنگلی بخریم یا ویلا ساحلی؟

21 بهمن 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا جنگلی در نوشهر 05665423434510

این روزها با توجه به انتخاب زندگی در ویلاهای شمالی برای دوری از شلوغی شهرها، خرید ویلا جنگلی در نوشهر و یا خرید ویلای ساحلی فکر بسیاری از افراد به ویژه سرمایه گذاران را به سمت خود کشانده است. برای سرمایه گذاری نیازی نیست که سرمایه کلانی داشته باشید، بلکه شما می توانید با داشتن سرمایه اولیه و نه چندان بسیار، سرمایه گذاری سودمندی را در شمال انجام دهید. در هنگام انتخاب بهترین ویلا برای خرید معمولا ویلای جنگلی و ویلای ساحلی در زمره محبوب ترین ها واقع شده اند ،اما سوالی که اینجا برای بسیاری ها ایجاد می شود این است که خرید ویلای جنگلی در نوشهر بهتر است یا خرید ویلای ساحلی؟

خرید ویلا جنگلی در نوشهر یا ویلا ساحلی

در نوشهر نیز همچون سایر شهرهای شمالی ویلاهایی که در موقعیت جنگلی یا ساحلی دارند پرطرفدارند.شهر نوشهر به دلیل قرار گیری در بهترین موقعیت از نظر زیبایی و منظره تماشایی و همچنین بهره مندی از آب و هوای بکر هم از نظر خرید ویلای جنگلی و هم ازنظر خرید ویلای ساحلی قلب بسیاری ها را تسخیر کرده است. اما شاید بپرسید که بالاخره کدام را انتخاب کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نگرانی و سوال شما را در این راستا برطرف نماییم.

خرید ویلا جنگلی در نوشهر 1854865465132

ویلای جنگلی در نوشهر

بی شک شما با خرید ویلای جنگلی در نوشهر از چشم انداز بی نظیری همچون کوهستان و جنگل بهره مند خواهید بود. چشمان سیراب از سرسبزی طبیعت را خواهید داشت ، چرا که در شبانه روز سکونت در نوشهر شما شاهد تمامی این زیبایی ها میباشید. ویلاهای جنگلی در نوشهر نسبت به ویلاهای ساحلی قیمت بهتر و نسبتا ارزان تری را دارند. چرا که دسترسی این ویلاها به امکانات شهری، رفاهی، گردشگری و سایر موارد کمتر می باشد و افرادی که اقدام به خرید ویلای جنگلی می نمایند از آن به عنوان ویلای تفریحی استفاده می کنند، یا امکانات زندگی در نزدیکی جنگل را برای خود فراهم نموده اند.

ویلای جنگلی در نوشهر:

ویلاهای جنگلی در نوشهر نسبت به ویلاهای ساحلی قیمت بهتر و نسبتا ارزان تری را دارند.

ویو رو به طبیعت بکر جنگل های نوشهر در ویلاهای جنگلی نوشهر
ویو رو به طبیعت بکر جنگل های نوشهر در ویلاهای جنگلی نوشهر

مزایای خرید ویلا جنگلی

  1. آرامش و آسایش: خزیدن در یک ویلا جنگلی در شمال، فرصتی عالی برای رسیدن به آرامشی وصف ناپذیر را برای شما به همراه دارد. این فضا با دوری از محیط پرت و تلخ شهری، باعث شادابی و آرامش درونی شما می‌شود.
  2. فضایی سالم و طبیعی: اقامت در ویلا جنگلی در معرض هوای پاک و آب و هوایی سالم و دوری از جنب و جوش شهر است که سبب آرامش و خلاصه شدن از هرگونه استرس شما خواهد شد.
  3. فرصت برای فعالیت در فضای باز: با وجود طبیعت و فضای خارج از منزل، افراد می‌توانند به فعالیت‌های جسمی در فضای باز مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی، شکار و یا ماهی گیری بپردازند.
  4. سرمایه‌گذاری: خرید یک ویلا جنگلی در شمال، سرمایه‌گذاری مهمی در زمینه املاک و مستغلات به شمار می‌رود، زیرا با توجه به روند رو به رشد گردشگری در مناطق جنگلی شمال کشور، احتمال بالایی وجود دارد که قیمت ویلاهای جنگلی در آینده ارزشی بیشتر نسبت به حال حاضر پیدا کنند که  ما در محتوای نکات سرمایه گذاری با خرید ویلا در نوشهر به تمام مواردی که باید حین سرمایه گذاری توجه کنید اشاره کردیم؛ پیشنهاد میکنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

مزایای خرید ویلا جنگلی

افراد می‌توانند به فعالیت‌های جسمی در فضای باز مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری، شنا، کوهنوردی، شکار و یا ماهی گیری بپردازند.

ویو چشم نواز ویلاهای جنگلی در نوشهر 468546
ویو چشم نواز ویلاهای جنگلی در نوشهر

خرید ویلا ساحلی در نوشهر

در رابطه با ویلا ساحلی باید بگوییم که یکی از پرمتقاضی ترین سرمایه گذاری ها به شمار می رود. به لحاظ قیمت نیز باید اشاره نماییم که ویلای ساحلی به دلیل نزدیک بودن به سواحل و امکانات آن قیمت بالاتری را نسبت به ویلا جنگلی دارا است . داشتن یک ویلای شیک در نزدیکی سواحل می تواند برای همه ما لذت بخش باشد، چه چیزی بهتر از اینکه پس از طلوع آفتاب با باز کردن پنجره اتاق شاهد آبی بیکران سواحلی شمالی باشید؟!  خرید ویلای ساحلی در نوشهر می تواند آرامش و نهایت لذت از یک زندگی لاکچری را برای شما به ارمغان بیاورد.

در ضمن باید گفت که ویلای ساحلی به امکانات وخدمات شهری و از همه مهم تر به جاده های اصلی نیز نزدیک تر می باشد. از دیگر نکاتی  که باید حتما در نظر داشته باشید، شرجی بودن ویلاهای ساحلی و آب  و هوای سواحل است! شما باید قبل از خرید ویلا در این شهر نکات مهم را در نظر داشته باشید تا سرمایه گذاری سودمند  و درستی را انجام دهید.

خرید ویلا ساحلی در نوشهر

ویلای ساحلی به دلیل نزدیک بودن به سواحل و امکانات آن قیمت بالاتری را نسبت به ویلا جنگلی دارا است و هم چنین دارای آب و هوای شرجی میباشد.

 

لذت استراحت در آلاچیق های رو به دریا
لذت استراحت در آلاچیق های رو به دریای نوشهر

مزایای خرید ویلا ساحلی در نوشهر

  • دسترسی به ساحل و فضای دریایی: خرید ویلا ساحلی در شمال، شما را با فضای زیبای ساحل و دریا آشنا می‌کند. این فضا باعث خلق اتمسفری پویا و شاداب می‌شود که شما را از خستگی و استرس روزانه بیرون می‌کشاند.
  • فضایی سالم و طبیعی: اقامت در ویلا ساحلی نیز مانند ویلا جنگلی، فرصتی عالی برای برخورد با هوای طبیعی و پاک و فضای سالم و جذاب است. این فضا به شما فرصت ارائه می‌دهد تا زندگی خود را با ارتباط با عناصر طبیعی تجدید نظر کنید.
  • فرصت برای فعالیت‌های ورزشی و آبی: اقامت در ویلا ساحلی، فرصتی عالی برای شنا، جت اسکی، قایقرانی و یا هر فعالیت آبی دیگر است. همچنین، فرصت برای پیاده‌روی در ساحل، دوچرخه‌سواری و یا ورزش‌های دیگر نیز در دسترس شما خواهد بود.
  • فرصتی برای خرید و سرمایه‌گذاری: با توجه به جذابیت شهرهای ساحلی شمال، خرید ویلا ساحلی در این مناطق، فرصتی برای سرمایه‌گذاری مهمی است. با این خرید، شما می‌توانید به عنوان یک سرمایه‌گذار، از قیمت‌های در حال رشد و ارزشی بالای ویلاهای ساحلی بهره ببرید.

مزایای خرید ویلا ساحلی در نوشهر

اقامت در ویلا ساحلی، فرصتی عالی برای شنا، جت اسکی، قایقرانی و یا هر فعالیت آبی دیگر است. همچنین، فرصت برای پیاده‌روی در ساحل، دوچرخه‌سواری و یا ورزش‌های دیگر نیز در دسترس شما خواهد بود.

ویلاهای ساحلی نوشهر چسبیده با ساحل دریا
ویلاهای ساحلی نوشهر چسبیده به ساحل 

 

ارسال دیدگاه